Drepturile clientului

Prin accesarea, folosirea sau cumpărarea serviciilor de pe http://www.casteltransilvania.ro, clientul va primi notificările în format electronic sau prin e-mail. Clientul nu are dreptul de a modifica, reproduce, vinde sau de a exploata site-ul http://www.casteltransilania.ro sub orice altă formă. Clientul declară că este de acord cu prelucrarea datelor sale cu caracter personal şi că este în cunoştinţă de cauză ; acesta are dreptul de intervenţie asupra datelor (de a cere şi obţine rectificarea, actualizarea, blocarea sau ştergerea datelor personale) şi de a se adresa justiţiei pentru apărarea oricăror drepturi garantate de legea nr. 677/2001 care i-au fost încălcate.

Cerere de rezervare cazare

Rezervările se pot efectua prin completarea unui formular de rezervare existent in cadrul website-ului, printr-un email trimis către Hotelul Castel Transilvania şi preluat de către personalul nostru sau printr-un apel telefonic. După primirea cererii de rezervare, vă vom răspunde cât mai repede prin intermediul datelor de contact introduse de dumneavoastră. Acest sistem nu efectuează o rezervare în mod direct.

Rezervare şi cazare online

Sistemul online de cazare şi rezervare de camere la Hotelul Castel Transilvania poate fi folosit de către orice turist din orice localitate de pe teritoriul României şi din lume. Dacă aveţi mai puţin de 18 ani, vă rugăm să cereţi asistenta unui părinte sau a unui tutore. Pentru rezervările de camere făcute online va trebui să introduceţi datele dumneavoastră de contact : nume, prenume, telefon, adresa e-mail, etc. Prin trimiterea rezervării online, sunteţi de acord cu folosirea datelor pentru :

● Confirmarea rezervărilor de camere la hotel ;
● Debitarea cărţii de credit pentru depozite şi rezervări plătite în avans ;
● Trimiterea de e-mail-uri referitoare la rezervarea dumneavoastră ;
● Comunicarea de oferte speciale de cazare, promoţii şi sejururi de vacanţă, rezervări de camere la hotel, informaţii actualizate şi apariţia unor noi servicii.

Prin sistemul de cazare online aflaţi instant preţurile camerelor la hotel precum şi disponibilitatea locurilor libere. Sistemul internaţional de rezervare online a camerelor de hotel este simplu, rapid şi gratuit.

Anulări/Nesosiri

Nesosire sau rezervare neonorata reprezinta rezervarea confirmata si neanulata in urma careia clientul nu a ajuns la hotel la data stabilita. Dacă rezervarea camerei la Hotelul Castel Transilvania, este anulată cu 48 de ore inainte de check-in, nu va fi perceput comision. Anularea rezervarii cu 24 de ore inainte de check in atrage plata a 50 % din tariful aferent primei nopţi de cazare Dacă rezervarea se anulează mai târziu de 24 de ore inainte de check in sau în caz de neprezentare la hotel, se va taxa tariful aferent primei nopţi de cazare. În cazul anulării rezervării la Hotel Castel Transilvania, trebuie să ne anunţaţi în cel mai scurt timp la :

Telefon rezervări:  +40362 807814 / +40744363665
E-mail rezervări: casteltransilvania@gmail.om
Web: http://casteltransilvania.ro

Tarife cazare

Tarifele afişate pe site-ul http://www.casteltransilvania.ro reprezintă preţul de cazare pe cameră pe noapte şi include : TVA si toate taxele locale. Preţurile se pot modifica în orice moment fără un preaviz în prealabil, însă aceste majorări nu afectează rezervările confirmate. Tarifele de cazare la Hotelul Castel Transilvania din Baia Mare diferă în funcţie de camera aleasă : Cameră Single, Camera Dubla, Cameră Superior Dublă .

Modalităţi de plată

Sistemul online de cazare şi rezervare de camere la Castel Transilvania precum şi cererea de rezervare sunt gratuite pentru toţi utilizatorii. Plata rezervării camerelor la hotel se face la recepţie în momentul cazării (cash sau prin carte de credit) sau prin sistemul de rezervare cazare “online booking”. Cărţile de credit acceptate sunt : VISA si MASTERCARD. Hotelul Castel Transilvania îşi rezervă dreptul de a pre-autoriza cardul de credit anterior sosirii.

DATELE CU CARACTER PERSONAL PE CARE LE PRELUCRAM

Colectăm date cu caracter personal la fiecare punct de contact sau interacțiune cu clienții, iar pentru îndeplinirea fiecărui aspect al afacerii noastre, putem colecta informații personale. Aceste informații personale pot include: numele dvs., adresa poștală, adresa de facturare, adresa de e-mail, numărul de telefon, informațiile referitoare la rezervarea dvs., șederea sau vizitarea unei proprietăți; participarea la un program de membru sau program de loialitate; participarea la un concurs, la o tombolă sau la un program de marketing (chiar dacă nu stați la hotelul nostru); informații referitoare la achiziționarea și primirea produselor sau serviciilor; caracteristicile personale, naționalitatea, venitul, numărul pașaportului și data și locul eliberării; istoricul călătoriilor; informații despre plăți, cum ar fi numărul cardului dvs. de plată și alte informații despre facturare și cont, precum și informații privind autentificarea și alte detalii de facturare și cont asociate plăților mobile; preferințele clienților; preferințele de marketing și comunicare; informații despre vehiculele pe care le puteți aduce pe proprietățile noastre; recenzii și opinii despre portofoliul de mărci sau proprietăți (dacă sunt identificate sau asociate cu dvs.); autoturismele sau serviciile de transport rezervate; grupuri cu care sunteți asociat(ă) pentru șederea la hotel; informații furnizate cu privire la cererile de membru și de cont in cazul programului CARD DE FIDELITATE RESTAURANT CASTEL TRANSILVANIA; și alte tipuri de informații pe care alegeți să le furnizați sau pe care le putem obține în legătură cu dvs.

Este posibil să solicităm detalii despre călătorii comuni, inclusiv numele lor și datele personale de identificare. Este, de asemenea, posibil să colectăm informații privind conversațiile, inclusiv înregistrarea sau monitorizarea apelurilor către serviciul de clienți în scopul asigurării calității și în scopul instruirii, precum și alte comunicări cum ar fi mesaje în cadrul aplicațiilor și SMS-uri.

În plus, colectăm și alte informații personale, în anumite situații, cum ar fi:

  • Participarea la programul CARD DE FIDELITATE RESTAURANT CASTEL TRANSILVANIA:Atunci când vă înscrieți în programul nostru CARD DE FIDELITATE RESTAURANT CASTEL TRANSILVANIA veți primi un card de member in acest program. De asemenea, colectăm date personale pentru administrarea programului, respective nume si prenumele dumneavoastra, numarul de telefon mobil si adresa de e-mail.
  • Sondaje: Există posibilitatea să solicităm date demografice sau alte date personale în cadrul sondajelor efectuate asupra clienților.
  • Colectarea la locație:Colectăm informații personale suplimentare în timpul înregistrării/cazării la proprietatea noastra, inclusiv informații care sunt solicitate in mod obligatoriu de autoritatile statului. Vom folosi și televiziune cu circuit închis și alte măsuri de securitate la proprietatea noastra care pot capta sau înregistra imagini ale oaspeților și vizitatorilor în locuri publice, precum și informații asociate locației dvs. în timp ce vă găsiți pe proprietatea noastra (prin cardurile de acces și alte tehnologii). Noi utilizăm televiziune cu circuit închis și alte tehnologii care înregistrează audio sau video pentru protecția personalului nostru, a oaspeților și a vizitatorilor proprietăților noastre în cazurile permise de lege. Pe lângă aceasta, putem colecta informații personale asociate serviciilor de pe proprietate, precum serviciile de concierge, activitățile și închiriere de echipamente .
  • Profilurile evenimentelor:  Dacă planificați un eveniment la noi, noi colectăm specificații privind conferința sau evenimentul, data evenimentului, numărul de invitați, detalii privind spațiile de cazare, iar pentru evenimentele corporative, informații referitoare la organizația dvs. (nume, buget anual și numărul de evenimente sponsorizate pe an). În plus, colectăm informații despre oaspeții care fac parte din grupul sau evenimentul dumneavoastră. Dacă ne vizitați în cadrul unui grup, este posibil să deținem informații personale despre dumneavoastră pe care ni le-a furnizat grupul și să vă trimitem reclame în urma sejurului dumneavoastră împreună cu grupul sau în urma participării la un eveniment, în funcție de preferințele dumneavoastră și conform legii. Dacă ne vizitați în cadrul unui eveniment, este posibil să transmitem informații personale despre dumneavoastră planificatorilor evenimentului, în măsura permisă de lege. Dacă sunteți planificator de evenimente, este, de asemenea, posibil să transmitem informații despre evenimentul dumneavoastră furnizorilor de servicii terți care își pot face publicitate pentru serviciile lor către dumneavoastră, în măsura permisă de lege.
  • Rețelele de socializare: Dacă alegeți să participați la activitățile sau ofertele rețelelor de socializare sponsorizate de CASTEL TRANSILVANIA putem colecta anumite informații de pe contul dvs. de socializare în funcție de setările rețelei de socializare, precum locație, cazări, activități, interese, fotografii, actualizări ale stării și lista cu prieteni. Vă putem permite, de asemenea, să vă înscrieți în concursuri în care trebuie să furnizați fotografii, cum ar fi fotografii ale sejurului petrecut pe proprietatea noastră, pe care le puteți partaja cu persoanele cu care sunteți conectat pe rețelele sociale pentru voturi, oferte comune sau alte promoții.
  • Cereri de angajare:Dacă doriți să aplicați online pentru a vă angaja în cadrul CASTEL TRANSILVANIA, vă rugăm să consultați Politica noastră de confidențialitate pentru candidați.

 

Pe lângă informațiile pe care le colectăm de la dvs. în mod direct, putem deduce informații despre dvs. în funcție de informațiile pe care ni le furnizați sau în funcție de alte informații pe care le primim.

 

DATE PERSONALE COLECTATE DE LA TERȚE PĂRȚI

Este posibil să colectăm informații despre dumneavoastră și de la terți, inclusiv informații de la partenerii companiilor aeriene, partenerii de carduri și alți parteneri ai noștri; de la serviciile aferente rețelelor sociale care sunt în concordanță cu setările făcute de dumneavoastră pentru aceste servicii; și din alte surse terțe care sunt autorizate prin lege să ne transmită datele dumneavoastră. Utilizăm și distribuim aceste informații (și putem adăuga aceste informații la alte informații pe care le deținem la dosar despre dumneavoastră) în scopurile descrise în această Politica.


UTILIZAREA DATELOR PERSONALE COLECTATE DESPRE DVS.

Noi folosim datele dvs. cu caracter personal în mai multe moduri, inclusiv pentru a oferi și personaliza serviciile pe care le solicitați și pe care le așteptați de la CASTEL TRANSILVANIA, pentru a vă oferi nivelul așteptat de ospitalitate în cameră și în în cadrul proprietății noastre, pentru a administra programul CARD DE FIDELITATE RESTAURANT CASTEL TRANSILVANIA și promoțiile de vânzări, precum și așa cum este stabilit mai jos în detaliu. Vom colecta consimțământul dvs. înainte de a vă prelucra datele atunci când este necesar conform legislației aplicabile.

Suntem obligați să colectăm anumite date, inclusiv numele dvs., adresa, informațiile dvs. de plată și informații despre documentele de călătorie, pentru a vă procesa rezervarea. Necomunicarea acestor informații va determina incapacitatea noastră de a vă procesa rezervarea.

  • Membrii CARD DE FIDELITATE RESTAURANT CASTEL TRANSILVANIA:Dacă sunteți membru CARD DE FIDELITATE RESTAURANT CASTEL TRANSILVANIA, compania BEST AUTO SRL utilizează informațiile dvs. pentru a administra programul de loialitate CARD DE FIDELITATE RESTAURANT CASTEL TRASILVANIA, pentru a vă personaliza experiența în cadrul serviciilor noastre. Utilizam de asemenea informațiile dvs. pentru a comunica știrile, materialele promoționale și tranzacționale legate de diferite servicii ale BEST AUTO SRL și pentru a personaliza publicitatea și conținutul livrate prin prin e-mail, prin telefon și publicitate afișată, precum și pe site-ul web, în funcție de preferințele de comunicare pe care le-ați exprimat.
  • Administrarea serviciului:Folosim informațiile dumneavoastră personale pentru a administra programul CARD DE FIDELITATE RESTAURANT CASTEL TRANSILVANIA, inclusiv pentru a vă oferi acces la informațiile contului dumneavoastră, cum ar fi stadiul recompenselor și ofertelor pentru care sunteți eligibil.
  • Planificarea conferințelor și a evenimentelor: Putem folosi informațiile dvs. personale pentru a vă furniza informații cu privire la planificarea conferințelor și a evenimentelor.
  • Marketing și comunicare:În cazurile autorizate, este posibil să folosim informațiile dumneavoastră personale pentru a vă furniza sau oferi buletine informative, promoții și oferte speciale recomandate, precum și alte mesaje publicitare în funcție de orice preferințe privind comunicarea exprimate de dumneavoastră. Folosim informațiile dvs. pentru a furniza mesaje în cadrul sejurului, alerte cu privire la cont și confirmări pentru rezervări; pentru a vă trimite mesaje de marketing; și pentru a desfășura studii, tombole, trageri la sorți și alte concursuri. Putem transmite aceste comunicări prin e-mail, prin poștă, prin publicitate online, rețele de socializare, telefon, mesaje text (inclusiv SMS și MMS), notificări și alte mijloace (inclusiv mesaje pe proprietate, cum ar fi prin televiziunea în cameră). Cu acordul dumneavoastră, folosim conținutul generat de utilizator (cum ar fi fotografii) de la serviciile aferente rețelelor de socializare pentru a afișa reclame pe site-ul nostru web și în aplicațiile noastre.
  • Îmbunătățirea serviciilor: Putem folosi informațiile dvs. personale pentru a îmbunătăți serviciile BEST AUTO SRL și pentru a ne asigura că site-ul nostru, produsele și serviciile reprezintă interes pentru dvs. Folosim informațiile dvs. personale și pentru a vă oferi nivelul așteptat de ospitalitate în cameră și oriunde pe proprietatea noastră. Aceasta poate include furnizarea abilității de a controla tehnologia din cameră prin site-ul nostru web sau aplicațiile de pe dispozitivele personale.
  • Factura prin e-mail: Putem folosi adresa dumneavoastră de e-mail pentru a vă trimite factura hotelului prin e-mail. Este responsabilitate dvs. de a vă asigura că avem adresa de e-mail corectă (și preferată) din partea dvs. Dacă efectuați o rezervare pentru o altă persoană folosind adresa dvs. de e-mail, factura electronică a persoanei respective va fi transmisă pe adresa dvs. de e-mail.
  • Corectitudinea, analiza și personalizarea datelor: Vă putem corobora informațiile personale cu date din surse terțe cu scopul de a actualiza și a analiza informațiile dvs. Ne bazăm și pe informații de la terți pentru a putea oferi servicii mai bune și mai personalizate. Spre exemplu, dacă vă conectați rețele de socializare sau alte conturi la serviciile noastre, putem folosi aceste informații pentru a face experiența dvs. cu noi mai personală și socială, sau putem să o partajăm și să o folosim după cum este descris în prezenta Politica.

 

INFORMAȚIILE PERSONALE PE CARE LE PARTAJĂM

Pentru a vă oferi nivelul așteptat de ospitalitate și a vă furniza cel mai bun nivel al serviciilor, este posibil să transmitem informațiile dumneavoastră personale membrilor portofoliului de mărci BEST AUTO SRL, furnizorilor noștri de servicii și altor terțe părți, după cum este prezentat în detaliu mai jos:

  • Evenimente în grup sau întâlniri:  Dacă vizitați BEST AUTO SRL în cadrul unui grup sau al unei conferințe, informațiile solicitate pentru planificarea întâlnirii și a evenimentului pot fi partajate cu organizatorii acestor întâlniri și evenimente și, dacă este cazul, cu oaspeții care organizează sau participă la întâlnire sau eveniment.
  • Parteneri de afaceri:  Ne putem asocia cu alte companii pentru a vă furniza produse, servicii sau oferte pe baza experiențelor dvs. pe proprietatea noastra și putem partaja informațiile în mod corespunzător cu partenerii noștri de afaceri. De exemplu, vă putem aranja închirierea unei mașini sau furnizarea de alte servicii de la partenerii noștri de afaceri și, în consecință, putem partaja cu aceștia datele dvs.. Putem partaja informațiile dvs. personale, cum ar fi adresa de e-mail, cu partenerii noștri companii de turism pentru a-i sprijini în evaluarea conformității cu politicile de turism sau participarea la planurile tarifare speciale sau pentru a ne implica în marketing în co-branding cu partenerii noștri companii de turism. Partenerii noștri vă pot furniza oferte mai relevante pe baza informațiilor pe care le transmitem cu privire la experiențele dumneavoastră în cadrul proprietății noastre.
  • Co-sponsori ai promoțiilor:  Putem cosponsoriza promoții, loterii, tombole, competiții sau concursuri cu alte companii sau putem furniza premii pentru loterii și concursuri sponsorizate de alte companii. Dacă participați la aceste loterii sau concursuri, putem partaja datele dvs. personale cu sponsorul colaborator sau cu un sponsor terț.
  • Servicii la locație:Este posibil să transmitem informații personale furnizorilor de servicii la proprietate, cum ar fi servicii de tip concierge, organizari de excursii sau cine festive.
  • Furnizorii de servicii:  Ne bazăm pe terți pentru a furniza servicii și produse în numele nostru și putem partaja informațiile dvs. personale cu aceștia, în mod corespunzător. Furnizorii noștri de servicii sunt obligați prin contract să protejeze informațiile dumneavoastră personale și nu le pot utiliza sau distribui în alt mod, cu excepția cazurilor impuse prin lege. Putem folosi furnizori de servicii pentru a vă comunica noutăți și oferi materiale promoționale și tranzacționale în numele nostru, inclusiv reclame online și pe mobil personalizate în funcție de preferințele dumneavoastră și conform legislației aplicabile.
  • Altele:  Pe lângă aceasta, BEST AUTO SLR poate dezvălui informații personale pentru: (i) a respecta legile aplicabile, (ii) a răspunde cererilor guvernamentale sau ale autorităților publice, (iii) a respecta procesul juridic valid, (iv) a proteja drepturile, confidențialitatea, siguranța sau proprietatea BEST AUTO SRL, vizitatorii site-ului, clienții, angajații sau publicul, (v) a ne permite să găsim remedii disponibile sau să limităm daunele pe care le putem susține, (vi) a aplica termenii și condițDeoarece informațiile din categoria Alte informații nu vă identifică personal, acestea pot fi dezvăluite pentru orice scopuri permise de lege.  În anumite cazuri, putem combina alte informații cu informații personale. Dacă combinăm alte informații cu informații personale, informațiile combinate vor fi tratate ca informații personale potrivit prezentei Declarații.

 

INFORMAȚII CONFIDENȚIALE

Termenul „informații sensibile“ se referă la informațiile privind originea dumneavoastră rasială sau etnică, opiniile politice, convingerile religioase sau filozofice, calitatea de membru sindical, sănătatea, viața sexuală sau orientarea sexuală, informații genetice, antecedente penale și orice alte date biometrice utilizate în scopul identificării unice.

În general, nu colectăm informații sensibile, cu excepția cazului în care acestea sunt oferite voluntar de dvs. sau dacă suntem obligați să facem acest lucru în conformitate cu legile sau reglementările aplicabile. Putem folosi datele privind sănătatea furnizate de dumneavoastră pentru a vă servi mai bine și a vă îndeplini nevoile speciale (de exemplu, furnizarea accesului pentru persoanele cu handicap).

 

INFORMAȚII PERSONALE DESPRE COPII

Nu colectăm în mod conștient informații personale despre persoanele sub 18 ani. În calitate de părinte sau tutore, vă rugăm să nu permiteți copiilor să trimită date personale fără permisiunea dvs..

 

LINKURI CĂTRE SITE-URILE WEB ȘI SERVICIILE TERȚILOR

Site-ul nostru poate conține linkuri către site-uri terțe. Rețineți faptul că nu ne asumăm responsabilitatea pentru colectarea, utilizarea, păstrarea, partajarea sau dezvăluirea datelor sau informațiilor de către astfel de terțe părți. În cazul în care folosiți sau furnizați informații pe site-urile terților, se aplică termenii și politica de confidențialitate a site-urilor respective. Vă sfătuim să citiți politica de confidențialitate ale site-urilor pe care le vizitați înainte de a trimite date personale.

BEST AUTO SRL se poate asocia cu un număr limitat de furnizori de internet, pentru a oferi acces la internet oaspeților noștri. Folosirea serviciilor de internet pe proprietate cade sub incidența termenilor de utilizare și a politicii de confidențialitate ale furnizorilor terți de internet. Puteți accesa termenii și politicile respective utilizând linkurile de pe pagina de autentificare a serviciului respectiv, sau vizitând site-ul web al furnizorului de internet.

PROTEJAREA DATELOR PERSONALE

BEST AUTO SRL va lua măsuri rezonabile pentru: (i) a proteja informațiile personale de accesul neautorizat, de dezvăluire sau de distrugere și (ii) a păstra informațiile personale precise și actualizate după caz. CASTEL TRANSILVANIA are o echipă internă solidă de profesioniști dedicați în domeniul securității informațiilor care sunt responsabili pentru crearea, actualizarea și gestionarea programului de securitate BEST AUTO SRL. Echipa CASTEL TRANSILVANIA este responsabilă (printre altele) pentru monitorizarea sistemelor noastre pentru potențiale intruziuni, pentru reacția la incidente potențiale, pentru susținerea securității informațiilor la nivel de proprietate, pentru revizuirea și actualizarea regulată a controalelor de securitate pe care BEST AUTO SRL le utilizează pentru a proteja datele și pentru a oferi instruire în programul de securitate a informațiilor BEST AUTO SRL.

În cazul unui incident de securitate, CASTEL TRASNILVANIA va notifica autoritățile de reglementare și/sau consumatorii, în conformitate cu legile și reglementările aplicabile.

Cerem și afiliaților și furnizorilor noștri de servicii cu care partajăm informații personale să facă eforturi rezonabile pentru a păstra confidențialitatea informațiilor personale despre dvs. Pentru tranzacțiile online, utilizăm măsuri tehnologice rezonabile pentru a proteja informațiile personale pe care ni le transmiteți prin intermediul site-ul nostru. Totuși, din păcate, niciun sistem de securitate sau sistem de transmitere a datelor pe internet poate garanta securitatea datelor dvs.

Pentru protecția vieții dumneavoastră private, vă recomandăm să nu ne transmiteți numerele cardurilor de credit sau orice alte informații personale confidențiale prin e-mail.

Vom solicita detaliile cardului de credit doar prin telefon atunci când faceți o rezervare sau aplicați pentru un pachet promoțional. Nu vă vom contacta pentru a vă solicita orice tip de informație de autentificare. Dacă primiți acest tip de solicitare, nu răspundeți. Vă solicităm să ne înștiințați la gdp@freshclick.ro.

 

 

MODIFICAREA ȘI ACCESAREA DATELOR DVS. PERSONALE

Dacă sunteți membru CARD DE FIDELITATE RESTAURANT  CASTEL TRANSILVANIA, informațiile pe care ni le-ați furnizat la momentul înregistrării pot fi accesate, revizuite și actualizate în orice moment la cererea dumneavoastra.

În măsura în care legea o impune, puteți solicita să vă informăm cu privire la datele cu caracter personal pe care le deținem în legătură cu dvs. și, după caz, să vă retrageți acordul pentru anumite activități de prelucrare a datelor și/sau să solicitați actualizarea, corectarea, ștergerea și/sau oprirea prelucrării informațiilor dvs. personale. Vom face toate actualizările și modificările necesare în termenul stabilit de lege. Atunci când ne este permis prin lege, este posibil să percepem o taxă corespunzătoare pentru acoperirea costurilor de răspuns la solicitare. Aceste solicitări pot fi trimise în scris la adresa gdp@freshclick.ro sau către Responsabilul pentru Protecția Datelor Personale, la adresa Mun. Bucuresti, Calea Victoriei nr. 29, sector 1, 010061, Romania.

Pentru a vă proteja confidențialitatea, putem răspunde la astfel de solicitări la adresa de e-mail pe care ați înregistrat-o sau ne-ați furnizat-o prin alte metode. Rețineți faptul că, în cazul în care faceți o astfel de solicitare, există posibilitatea să nu vă putem oferi calitatea și varietatea serviciilor cu care sunteți obișnuit.

De asemenea, în anumite circumstanțe, în funcție de legislația aplicabilă, ne puteți solicita să încetăm transmiterea informațiilor personale despre dumneavoastră către partenerii noștri de afaceri sau puteți solicita ca HOTEL CASTEL TRANSILVANIA să înceteze utilizarea informațiilor personale despre dumneavoastră, scriindu-ne la adresa de e-mail sau adresa poștală de mai sus. Vom încerca să onorăm această solicitare, în conformitate cu legislația în vigoare.

 

PĂSTRAREA DATELOR PERSONALE

Păstrăm datele dvs. personale pentru perioada necesară realizării scopurilor explicate în prezenta Politica, dacă o perioadă mai lungă de timp de păstrare nu este necesară sau permisă de legea aplicabilă. Noi păstrăm datele cu caracter personal colectate pentru a efectua rezervările clienților timp de șapte ani de la terminarea șederii. Păstrăm și alte date cu caracter personal pentru perioade mai scurte de timp, dacă este posibil și dacă acest lucru ne este permis de lege.

Vom distruge informațiile dumneavoastră personale cât mai curând posibil și într-un mod în care să nu mai poată fi recuperate sau reconstituite.

Dacă informațiile personale sunt imprimate pe suport de hârtie, acestea vor fi distruse într-un mod sigur, prin tocarea sau arderea documentelor pe suport de hârtie sau în alt mod, iar dacă acestea vor fi salvate pe suporturi electronice, vor fi distruse prin mijloace tehnice pentru a asigura faptul că informațiile nu mai pot fi recuperate sau reconstituite ulterior.

 

 

DREPTURILE DUMNEAVOASTRA CU PRIVIRE LA COMUNICĂRILE IN SCOP DE MARKETING

 

Dacă ne-ați furnizat informațiile dvs. de contact (adresa de e-mail sau numărul de telefon), am putea să vă informăm despre produsele și serviciile noastre în conformitate cu preferințele pe care vi le-ați exprimat și cu consimțământul dumneavoastră sau să vă invităm la evenimente prin e-mail, publicitate online, social media, WhatsApp, telefon, mesaje text (inclusiv SMS și MMS), poștă și prin alte mijloace (inclusiv prin mesaje cu circuit închis, în interiorul proprietății, cum ar fi televizorul dvs. din cameră).

Dacă sunteți membru al programului CARD DE FIDELITATE RESTAURANT CAPITOL, puteți schimba modul în care primiți comunicate de la noi. Scrieți-ne (incluzând adresa dvs. de e-mail) la adresa de e-mail dpo@battlegroup.ro sau către Responsabilul pentru Protecția Datelor Personale, la adresa Mun. Bucuresti, Calea Victoriei nr. 29, sector 1, 010061, Romania.

.

Dacă preferați să nu mai primiți materiale publicitare prin e-mail, puteți opta pentru dezabonare folosind funcția de dezabonare din e-mailul pe care îl primiți de la noi. Solicitările de dezabonare pot dura până la zece zile lucrătoare pentru a intra în vigoare.

Pentru a vă dezabona de la mesajele text, comunicați la recepția hotelului faptul că nu mai doriți să primiți mesaje text din partea hotelului nostru sau scrieți-ne (incluzând adresa dvs. de e-mail) la adresa de e-mail casteltransilvania@gmail.cim.

 

Pentru a fi adăugat în lista internă BEST AUTO SRL a celor care nu mai doresc să fie apelați, trimiteți un mesaj la contact@casteltransilvania.ro.

 

 

MODIFICĂRI ALE POLITICII

Există posibilitatea să aducem modificări acestei Politici din când în când. Dacă vom efectua modificări materiale la această Politica, vom publica un link către Politica revizuită pe pagina de pornire a site-ului nostru, iar dacă v-ați înregistrat pentru oricare dintre produsele sau serviciile noastre, vă vom informa prin intermediul unui canal de comunicare cu privire la furnizarea acestora. Puteți afla data ultimei actualizări a Politicii, consultând link-ul și data de la începutul Politicii. Orice schimbare a prezentei Politici va intra în vigoare în momentul publicării Politicii revizuite pe site. Folosirea acestui site, a oricăruia dintre produsele și serviciile noastre și/sau oferirea consimțământului pentru Politica actualizată în urma acestor modificări constituie acordul dvs. pentru intrarea în vigoare a Politicai revizuite.

 

CONTACTAŢI-NE

Dacă aveți întrebări despre această Politica sau despre modul în care BEST AUTO SRL procesează datele dvs. cu caracter personal sau dacă vreți să ne complimentați sau să ne transmiteți o plângere, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la adresa de e-mail gdp@freshclick.ro sau in scris, către Responsabilul pentru Protecția Datelor Personale, la adresa str. Motorului 5A/32 Baia Mare, Maramures.

Vom răspunde în decurs de 30 zile sau mai devreme, dacă este posibil.