Termeni & Conditii

  • Home
  • Termeni & Conditii

 

Site-ul https://casteltransilvania.ro este un site comercial, proprietate a BEST AUTO SRL, care permite efectuarea de rezervări de camere la Hotelului Castel Transilvania.

Folosirea, incluzând vizitarea și cumpărarea de servicii turistice de pe site-ul https://casteltransilvania.ro implică acceptarea termenilor și condițiilor detaliate în următoarele paragrafe

Dorința noastră este să vă oferim o experiență de neuitat în Castel Transilvania stabilind o serie de reguli de care vă rugăm, în mod respectuos, să țineți cont.

Sosire și plecare:

– cazarea (check-in) se face începând cu ora 14.00.

– eliberarea camerelor (check-out) se face până în ora 12:00.

– la solicitarea clienților și când hotelul dispune de spații se pot aplica conform practicii internaționale tarife speciale pentru rămânerea după ora 12.00 în cameră astfel:

  1. pentru rămânerea până la ora 18:00 se va încasa 20 lei / persoana adulta/ ora
  2. pentru ramanerea peste ora 18:00 se percepe tariful intreg pentru o noapte de cazare

Bagajele pot fi păstrate la camera de bagaje fără plată timp de 24 de ore.

Cazare:

Cazarea fiecărei persoane se face prin completarea fișei de anunțare a sosirii pe baza actului de identitate.

Cazarea copiilor se frace astfel:

  • până la 3 ani se va face gratuit
  • pentru copii între 3-7 ani se va percepe suma de 45 lei/ nopate  cu sau fără asigurarea unui pat suplimentar în cameră,
  • pentru copii peste 7 ani se va percepe tariful de 90 lei/noapte cu sau fara asigurarea unui pat suplimentar

Rezervare:

Pentru rezervare completați formularul sau contactați serviciul rezervări prin telefon: +40 (0)744 363 665,  +40 (0)362 807 814,  0362 807815 sau e-mail: office@casteltransilvania.ro

Pentru rezervare se achita o arvuna de minim 30% din contravaloarea totala a rezervarii

Anularea rezervării:

Orice anulare de rezervare se va face contactând serviciul rezervări.

Nu se vor aplica penalizări dacă anularea rezervării (rezervare de până la 2 camere) se va face cu cel puțin 14 zile înainte. Penalizarea reprezintă contravaloarea arvunei achitate

Daca este vorba de o rezervare de 2 sau mai multe camere sau daca anularea se face cu mai putin de 14 zile inainte,  atunci anularea acesteia se face fara restituirea arvunei achitate

Pentru rezervări de grupuri (minim 10 camere) vă rugăm contactați serviciul rezervări.

Accesul la piscine, jacuzzi si sauna:

Pe durata sederii, oaspetii cazati beneficiaza de accesul gratuit la piscine, jacuzzi si sauna in intervalul orar in care au rezervata camera, respectiv pana la orele 12:00 in ziua decazarii (check-out)

Ramanerea oasptilor la piscinae, jacuzz,i saune dupa check-out (dupa ora 12:00), atrage obligatia achitarii tarifului pentru pioscina pentru ziua respectiva.

Tarife:

Acestea diferă în funcție de tipul de cameră ales, sezon,  de numărul de persoane si gradul de ocupare al hotelului.

Modalități de plată:

Este acceptată plata numerar (RON), cărți de credit (Visa, Mastercard, Maestro, etc), transfer bancar.

Program funcționare restaurant și bar:

Micul dejun se servește zilnic între 07:00 si 10:00 A.M.

Programul restaurantului, barului si a teraselor este zilnic între orele 10:00 și 24:00. Comenzile pentru preparate culinare (bucatarie) se pot face pana la orele 23:00.

Fumatul:

Hotelul detine camere pentru nefumatori, Camerele deluxe au amenajate locuri de fumat pe balcoane. Pentru restul camerelor exista locuri comune sopecial amenajate pentru fumat. Restaurantul și spațiile publice  au de asemenea locuri special amenajate pentru fumat.

Siguranța:

Hotelul și spatiile publice sunt supravegheate prin sistem video si firma specializata de paza. Nu ne asumăm răspunderea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incita hotelului, sălilor de conferință, restaurantelor și barului.

Spațiul de parcare și autoturismele:

Unitatea hotelieră beneficiază de parcare supravegheata video si pazite pe timp de noapte precum si de parcare cu accesul restictionat, supravegheata video si pazita.

Nevoi speciale:

Dorim să asigurăm cele mai bune condiții persoanelor cu nevoi speciale. Marea majoritate a spatțiilor din hotelul nostru sunt accesibile și persoanelor în scaun cu rotile. Dacă aveți nevoie specială de orice natură, vă rugăm să ne anunțați în avans, pentru a putea să vă oferim un sejur cât mai agreabil.

Animalele:

Regula generală este că nu este permisă cazarea în hotel a persoanelor însoțite de animale sau/si păsări de companie În cazuri excepționale și numai cu acordul expres al conducerii hotelului, cazarea persoanelor însoțite de animale sau/si păsări, se va face prin prezentarea la sosirea în hotel a certificatului național / internațional de sănătate al animalului de companie(să cuprindă și vaccinările). Taxa de plată reprezintă plus 50% din tariful camerei.

Vizitatori:

Puteți primi vizitatori în camera dumneavoastră între orele 08:00 și 21:00,fără costuri suplimentare, în cazul în care primiți oaspeți în intervalul 21:00 – 08:00 aceștia vor trebui să achite tariful de 90 lei /noapte și să se înregistreze la recepție.

Confidențialitate:

Nu vom folosi niciodată datele cu caracter personal fără să avem în prealabil acordul dumneavoastră.

Protecția Mediului:

Reprezintă o preocupare permanentă. Lenjeria și prosoapele se schimbă la 3 respectiv 2 zile cazare sau la cererea clientului. Pentru a ne semnala dorința dumneavoastră de a schimba obiecte de lenjerie sau prosoape va rugăm să le lăsați pe jos în baie.

Responsabilități:

Oaspetele (clientul) este răspunzator față de hotel pentru daunele provocate celorlalți oaspeti sau personalului, clădirilor, mobilierului, echipamentelor hotelului, zonelor verzi sau oricaror bunuri si fiinte existente pe proprietate dacă greșeala/ intenția le poate fi imputată lor sau copiiilor aflati in custodia acestora. Răspunderea hotelului nu se extinde asupra autovehiculelor sau încărcăturii acestora.

Comportament:

Ne rezervăm dreptul de a refuza cazarea sau servirea în restaurant a clienților în stare de ebrietate, aflati sub influenta narcoticelor, nepoliticoși sau turbulenți care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjează alți clienți.

Fidelizare:

Ne rezervăm dreptul de a acorda bonusuri și discounturi în scopul fidelizării clienților noștri.

Clauze finale:

Considerăm că orice oaspete în momentul accesării oricărui serviciu oferit de complexul hotelier (hotel, restaurant, bar, sală de conferință) a luat cunoștință de termenii și condițiile menționate mai sus și le-a acceptat tacit. Politica hotelului poate fi oricând modificată fără notificare.

Registration

Ai uitat parola?